czwartek, 4 października 2012

Zaakceptuj swoje ciało

Ciało, które wybieramy sobie domaga się od nas akceptacji. Spotkałam się z wieloma kobietami, które narzekają na swój wygląd, sylwetkę, włosy. Nie potrafią dostrzec piękna, które w sobie mają.
Warto każdego dnia poświęcić kilka chwil na stanięcie przed lustrem i powiedzenie: "to ja...(imię), mam ciało, które wybrałam. Podoba mi się w nim..." . Wysil się i znajdź cechy, które podobają się tobie...oczy, włosy, pełne usta...Następnie przejdź do sylwetki niżej i spójrz. Ważne jest, aby skupić się na atutach swojego wyglądu. Podziękuj Wszechświatowi (Bogu) i sobie.
Jeżeli będziesz wykonywać to ćwiczenie codziennie, zaczniesz naprawdę doceniać i akceptować siebie.
Akceptacja wiąże się również z dostrzeżeniem tego, co możesz upiększyć (nie w wyniku operacji plastycznej), ale naturalnie. Zadaj sobie pytanie: "co dziś mogę zrobić dla swojego brzuszka? Dziś! Teraz! Pomysły przyjdą same. Np. jeżeli myślisz o zmniejszeniu go, zapisz się na gimnastykę, kup płytę z ćwiczeniami, dziś ustal, jakie produkty ograniczysz. Od wielu osób, które planują dietę często słyszymy: pójdę jutro, kupię jutro, zapiszę się następnego tygodnia, bo ten mam intensywny. W nieskończoność przekładamy i dalej narzekamy, że nic się nie zmienia.
Dobrze jest każdego dnia wyznaczyć sobie kilka minut (dla zabieganych), godzinę na swoje domowe SPA. Zatroszcz się o swoje ciało - teraz! Jednego dnia: dłonie; drugiego: stopy; kolejnego inną część, itd. Kobieta, która troszczy się o swoje ciało, staje się z nim "zaprzyjaźniona", co skutkuje tym, że inni również zaczną cię dostrzegać, jako kobietę atrakcyjną.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz